Franczyza

Polska powoli staje się rajem dla zagranicznych sieci które chcą się rozwijać w naszym kraju. Aby wdrożyć swą markę na rynek potrzebują franczyzobiorcy. Inwestorów nie brakuje wiele tysięcy markowych butików odzieżowych i obuwniczych działa na tej zasadzie. Jest to najbardziej pożądana branża w Polsce. Jednostki fraczyzowe stanowią jednak tylko fragment na rynku polskim. W kraju funkcjonuje przeszło 50 tysięcy salonów odzieżą i obuwiem, z tego prawie 7 tysięcy to butiki działające we franczyzie. Koszty otwarcia sklepu po szyldem znanej marki szacują się już od 20 tysięcy a dochodzą nawet do 600 tysięcy złotych to jednak w przypadku firm bardziej luksusowych. Koszty otwarcia zależą przede wszystkim od ilości powierzchni niezbędnej na otwarcie salonu i stanu lokalu, oraz lokalizacji. Aby dostać franczyze i zostać właścicielem znanego salonu odzieżowego wystarczy posiadać środki na tak zwany start. Musimy pokryć koszty lokalu, i pracowników. Towar od franczyzodawcy dostajemy w depozyt co znaczy, że nie musimy od razu uiszczać opłaty za otrzymane kolekcje. Ciuchy ciągle są własnością franczyzodawcy, a właściciel salonu zarabia na prowizji z ich sprzedaży. Firma stawia również regały często decyduje się wyposażyć salony zgodnie e standaryzacją marki. Zaopatruje załogę w stroje służbowe i gadżety. Franczyzobiorca przy współpracy z bardziej rentownymi markami otrzymuje komputery i kasy fiskalne. Przy uczciwej i korzystnej umowie jest to naprawdę dobrze rokujący biznes.

Hej! Mam na imię Anna i witam Cię na moim blogu! Serdecznie zapraszam Cię do lektury moich wpisów, które poświęcone są modzie i jej pochodnym! Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej!
error: Content is protected !!